Hogyan legyünk fittek és egészségesek – nem csak nyáron!

  1. Határozd el a végső célt

5 alkalommal is edzhetsz egy héten, ha nem tudod, hogy pontosan mit szeretnél elérni. De ne felejtsd el, hogy egyszerűbb, ha van egy edzésterved, benne a célokkal, hogy tudd, mit is szeretnél. Amint az edzésterveddel végeztél, lemérhetjük együtt, hogy hová fejlődtél és megbeszélhetjük, hogy mit szeretnél a jövőben! Ezért építettük fel a FittnessScan-t, hogy tagjaink mérni és követni tudják előrehaladásukat.

     2. Gondolj a diétádra mint üzemanyagra!

Könnyű egy híresség étrendjét egy az egyben átvenni, és jóval nehezebb egy olyat felépíteni, ami rád van szabva.  A diétának pontosan passzolnia kell a saját igényeidhez, hogy meglegyen a napi rutin és egészséges maradj; ehhez egy hivatalos dietetikusra van szükséged! Az étrended megtervezése legalább annyira fontos mint az edzésterved kialakításáé. Amint változik az edzésterved, úgy kell a diétádnak is ehhez igazodnia – ezért is kell a dietetikusnak és a trénernek együtt dolgoznia, hogy meglegyen végig a kellő szinergia. Ne feledd, a diéta nem csak korlátozásokból áll!

gym monstletter

3. Edzeni csakis a megfelelő mozdulatokkal!

Az elitnek számító edzőtermekben lehetőség van arra, hogy minden taguknak személyre szabott edzés tervet készítsenek. Hatalmas különbség van a személyre szabott és a „gyári” edzésterv között. Fontos lehet olyan konditermet találni, amely ilyen szolgáltatást is nyújt. Profi edzők segítenek, hogy a tagok elérjék céljaikat, zsírégetéstől izomtömeg-növelésig egyedi edzésterv-csomagokkal.

gym newsletter2

 

     4. Vizsgálódj mielőtt belefogsz!

FittnessScan egy kiváló eszköz arra, hogy mérhető legyen a fejlődés. Ezzel az eszközzel képesek vagyunk a funkcionális mozgást elemenként  vizsgálni, és be tudjuk állítani a terhelhetőséget még az edzésterv elkészítése előtt. Senki sem akarja, hogy testét olyan gyakorlatok fárasszák le, amiket nem is lett volna szabad csinálnia.

    5. Visszaállítás, helyrehozatal, újjáépítés

Az úszómedencékre, úgy is gondolhatunk, mint a megfelelő egyensúly megteremtésérnek helyszínére. Minden stresszfaktor kezeléséhez különböző stratégiákra van szükség.
Személyre szabott tanácsot adunk, hogy tudd mikor és mennyi kezelésre/kikapcsolódásra van szükséged különböző helyzetekben. Mielőtt SPA részlegünket meglátogatod mindenképpen nyújts eleget edzés után!

Néha egy kis úszásra is szükséged lesz, hogy kiegészítsd az edzést, és a szaunát is használd bátran hűtő/melegítő periódusokkal. De mielőtt belépsz a SPA részlegbe, nyújts le megfelelően.

Ezzel az öt egyszerű lépéssel izmosodhatsz, megerősödhetsz, fit és egészséges lehetsz, évszaktól függetlenül!

 

A Heathscope hírlevél olvasói április végéig tiszteletjeggyel próbálhatják ki a Holmes Palce szolgáltatásait.

Csatlakozzon Ön is a csapathoz, és élvezze az utazást a Holmes Place Budapest jóvoltából!