Maradj fitt télen is!

Newsletter - Feb16- Mindfulness

téli fittség oktató

Samara Zelniker, a Mindfullness Matters oktatója ellátott minket néhány hasznos tanáccsal. Ha még több hasznos tippet szeretne olvasni az egészséges életmóddal kapcsolatban, látogasson el blogjára, vagy keresse fel a Facebook oldalát.

  • Ne hagyja ki a reggelit!

Tudom, hogy jól ismerik a reggeli jelentőségét, hogy ennyire fontos, hogy beindítja a metabolizmust egy pörgős nap előtt. Egy egészséges reggeli javítja a memóriát és a koncentrációt, csökkenti a stresszt és egész délelőtt vidámabb leszel tőle. Olvassák el az egyik kedvenc receptem, amely engem napról napra megsegít abban, hogy megfelelően helyt tudjak állni.

1 bögre zabpehely, fél bögre mogyóróvaj, egy bögre aszalt datolya, 1 teáskanál vaniliakivonat, 5 evőkanál víz, 1 evőkanál chia mag.

Elkészítés:
A datolyát keverd össze egy robotgépben a vízzel, majd add hozzá a többi alapanyagot is, és addig dolgozd a géppel, amíg nem áll össze. Gyúrj ebből 12-14 kis golyót és tedd éjszakára hűtőbe.

  1. Ne legyen dehidratált!

Tudta, hogy sokszor azért kíván egy kis nassolni valót, mert valójában dehidratált? Igyon meg egy pohár vizet, mielőtt az irodájában található édességes fiókra rávetné magát. Mintha már nem is kívánná az ebéd óta tervezgetett chipset, ugye?

healthy-woman

téli fittség

  1. Csökkentsd a bevitt cukrot!

A nyári barbecue-partyk, a szabadtéri koncertek, fesztiválok csak úgy kínálják, hogy fogyasszunk egy kis alkoholt. Olyan furcsa nem pohárral a kezünkben álldogálva beszélgetni. A közkedvelt italok, a rose, a pezsgő mind-mind magas cukor és CO2 tartalommal rendelkeznek. Már akkor jót teszünk magunkkal, ha a roséfröccsöt vodkára vagy fehér tequila-ra cseréljük. Ezek az italok nagyon kevés hozzáadott cukrot tartalmaznak. A “kritikus területek” meg fogják hálálni az értük hozott áldozatot.

Samara Zelniker 300 RYT (yoga teacher training)

Founder, Mindfulness Matters

www.mindfulnessmatters.ca