Keresés
Keresés
Close this search box.

Orvosi ügyelet sürgős esetekre

A FirstMed-nél magasan képzett, tapasztalt háziorvosaink és gyermekorvosaink éjjel-nappal készenlétben állnak, hogy sürgős esetben tanácsot adjanak vagy szükség esetén ellátást nyújtsanak Önnek. 

Orvosi segítségre van szüksége nyitvatartási időnkön kívüli időpontban? A FirstMed-nél magasan képzett, tapasztalt háziorvosaink és gyermekorvosaink éjjel-nappal készenlétben állnak, hogy sürgős esetben tanácsot adjanak vagy szükség esetén ellátást nyújtsanak Önnek. 

Mit tegyen, ha a nyitvatartási időnkön túl orvosi konzultációra van szüksége?

Ha Ön vagy kisgyermeke súlyosan megbetegszik, vagy állapota rosszabbra fordul, és nem javul gyorsan, ügyeletes háziorvosaink és gyermekorvosaink készséggel állnak rendelkezésre. Ne habozzon, keressen minket a nap bármely szakában – szívesen segítünk Önnek.

  1. Hívja a klinikát a (06-1) 224-9090 telefonszámon – éjjel-nappal elérhetőek vagyunk.
  2. Adja meg nevét, születési dátumát, elérhetőségeit, valamint röviden írja le tüneteit vagy problémáját.
  3. Munkatársunk egyezteti Önnel a legközelebbi időpontot nyivatartási időnkben, vagy ha a probléma súlyosabb, akkor, továbbíthatja hívását ügyeletes orvosunkhoz.
  4. A vonalban lévő egészségügyi szakember felméri az Ön helyzetét, és megfelelő tanácsot ad.
  5. Állapotának súlyosságától függően orvosunk a következőkben tud segíteni:
    • Orvosunk javasolhatja, hogy egyeztessen időpontot személyes vizsgálatra vagy  Telemedicina útján történő konzultációra.*
    • Súlyosabb esetben kórházi kezelést javasolhat.
    • Ha az orvos véleménye szerint mentőre van szükség, segítséget nyújtunk felvenni a kapcsolatot egy helyi mentőszolgálattal.

*Felhívjuk figyelmét, hogy a szokásos rendelési időn kívüli orvosi konzultációkért vagy vizsgálatokért ügyeleti díjat számítunk fel. További részletek az árlistánkon találhatók.

Ha Ön rendszeres páciensünk és kórházba kell mennie, figyelemmel kísérjük gyógyulását, tájékoztatjuk kezelőorvosát a FirstMed-nél, rendszeresen kommunikálunk Önnel és az egészségügyi személyzettel, és rendelkezésre állunk az esetleges problémák megoldásában.

Miért szükséges előzetesen telefonon egyeztetni?

  • Előfordulhat, hogy orvosunk nem elérhető a klinikán.
  • Súlyosabb, vagy sürgősségi ellátást igénylő esetekben megkérhetik Önt, hogy közvetlenül kórházat keressen fel, és ne rendelőnket.

Hogyan készüljünk fel egy vészhelyzetre?

Annak érdekében, hogy a veszélyhelyzetben gyorsan és hatékonyan lehessen reagálni, a következőket érdemes előzetesen megtenni:

Ha előzetesen felkészül a váratlan helyzetekre, akkor nyugodtabban tudja kezelni azokat, és ezáltal mi is hatékonyabban tudunk reagálni.

Amit Pácienseink mondanak rólunk

„Több éve a FirstMed páciense vagyok. Bár van magyar egészségbiztosításom, mégis évente megrendelem a FirstMed Prémium Egészségbérletét. Két olyan sürgős esetem volt, ahol azonnali és kiváló ellátást kaptam. Az egyik ilyen vészhelyzet szombat este 11 órakor történt, és az orvos a rendelőben fogadott, mielőtt kórházba utalt volna. Ami a hétköznapi betegségeket, például a megfázást, az influenzát és az éves szűrővizsgálatokat illeti, mindig a legjobb ellátást kaptam. Van egy állandó háziorvosom, akihez rendszeresen járok, de amikor ő nem ér rá, másokat is felkerestem, és mindannyian kiváló ellátásban részesítettek. Most ajánlottam a FirstMed-et egy másik itt élő külföldi ismerősömnek.

Kathleen Bittner Roth (a Facebook-on)