Keresés

Közvetlen számlázás a magánbiztosítók felé

A magán-egészségbiztosítással rendelkezők számára a FirstMed közvetlen számlázási szolgáltatása lehetővé teszi, hogy orvosi szolgáltatásaink költségeit közvetlenül az Ön biztosítótársaságával számoljuk el. Koncentráljon az egészségére a papírmunka helyett. Spóroljon időt és energiát - hagyja, hogy mi nyújtsuk be a biztosítási igényt az Ön helyett.

Törődjön az egészségével, ne az orvosi költségekkel

Vegye igénybe közvetlen számlázási szolgáltatásunkat magán-egészségbiztosításával

A FirstMed közvetlen számlázási szolgáltatása a biztosítók felé kényelmes módot kínál a magán-egészségbiztosítással rendelkezők számára egészségügyi számlájuk rendezésére. Egyszerűsíti a fizetési folyamatot, azzal, hogy klinikánkon felmerülő orvosi költségeit közvetlenül az Ön biztosítótársaságával rendezzük bonyolult papírmunka vagy hosszadalmas visszatérítési folyamat nélkül.

Látogatása után segítséget nyújtunk Önnek a szükséges biztosítási igénylőlapok kitöltéséhez, és elküldjük azokat a biztosítójának. A fizetési ügyintézést ezután mi intézzük közvetlenül a biztosítótársasággal, így egyszerű folyamatot garantálunk az Ön számára.

Ezzel időt takarít meg, és segít kihasználni a magán-egészségbiztosítása nyújtotta előnyöket.

Hogyan vehető igénybe a közvetlen számlázás a biztosító felé?

A közvetlen számlázás folyamata az alábbi egyszerű lépésekből áll:

Regisztráció

Kérjen időpontot az oldal alján található gyors regisztrációs űrlap kitöltésével, és indítsa el a folyamatot.

Biztosítási kártya

Kérjük hozza el biztosítási kártyáját az első látogatásakor, és másolatát csatoljuk az orvosi dokumentációjához, így nem kell újra magával hoznia.

Hitelkártya engedélyezés

A közvetlen számlázáshoz recepciónkon fizetési garancia nyomtatvány kitöltése szükséges. Az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük.

Írja alá az igénylőlapot

Látogatása után az aláírt igénylőlapot benyújtjuk a biztosítójához, hogy a számlát közvetlenül velük rendezzük.

Kérjük tekintse át az alábbi feltételeket:

Ha biztosítási kötvénye nem tartalmazza a közvetlen számlázást, akkor az orvosi költségeket előzetesen ki kell fizetnie, majd visszatérítési kérelmet kell benyújtania a biztosítótársasághoz. Mi segítséget nyújtunk, és egyszerűvé tesszük e folyamatot az Ön számára. A szükséges számlákat angol nyelven és a biztosítótársaságok által előírt formátumban állítjuk ki, így a visszatérítési folyamat gördülékenyebbé válik.

Közvetlen számlázás Telemedicina konzultáció esetén

Meglévő pácienseink Telemedicina útján történő konzultációit közvetlenül a biztosítótársaságuk felé tudjuk kiszámlázni, ha a biztosítási szerződésük fedezetet nyújt ezekre, és az adatok naprakészek.

Kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Foglaljon időpontot Telemedicina oldalunkon.
  2. Időpontja visszaigazolása után küldünk Önnek egy igénylőlapot.
  3. Kérjük töltse ki az igénylőlapot és küldje vissza nekünk az időpontot megelőzően.
  4. Számláját közvetlenül a biztosítóval rendezzük.

Biztosítási partnereink

Több mint 110 magánbiztosítóval állunk kapcsolatban, hogy Ön egyszerűen rendezhesse egészségügyi költségeit.

Ha nem állunk szerződésben az Ön biztosítójával, akkor fizetési garanciát kérünk, így tudjuk biztosítani az Ön számára a zökkenőmentes és problémamentes folyamatot.

Kérdése van?

Ha bármilyen kérdése lenne közvetlen számlázási szolgáltatásunkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal biztosítási menedzserünkhöz, Varga Ilanához, aki szívesen segít Önnek. E-mail: ilana@firstmedcenter.com.

Általános kérdésekben vegye fel velünk a kapcsolatot a phonenurse@firstmedcenters.com e-mail címen.

Időpontkérés és érdeklődés

Egymás egészségének védelme érdekében, kérjük, hogy látogatása során viseljen maszkot ha lázas, vagy légúti tünetei vannak (nátha, torokfájás, köhögés)