Legyen az egészsége az első, ne az orvosi költségek
Közvetlen számlázás magán-egészségbiztosítással
A FirstMed közvetlen számlázási szolgáltatása a biztosítók felé kényelmes módot kínál a magán-egészségbiztosítással rendelkezők számára egészségügyi számlájuk rendezésére. Önnek akár a pénztárcáját sem szükséges kinyitnia, a fizetési folyamat egyszerű, klinikánkon felmerülő orvosi költségeit közvetlenül az Ön biztosítótársaságával rendezzük bonyolult papírmunka vagy hosszadalmas visszatérítési folyamat nélkül.
Látogatása után segítséget nyújtunk Önnek a szükséges biztosítási igénylőlapok kitöltéséhez, és elküldjük azokat a biztosítójának. A fizetési ügyintézést ezután mi intézzük közvetlenül a biztosítótársasággal, így egyszerű folyamatot garantálunk az Ön számára.
Takarítson meg időt és költséget, használja ki a magán-egészségbiztosítása nyújtotta előnyöket.
Hogyan vehető igénybe a közvetlen számlázás a biztosító felé?
A közvetlen számlázás folyamata az alábbi egyszerű lépésekből áll:
Regisztráció
Kérjen időpontot az oldal alján található gyors regisztrációs űrlap kitöltésével, és indítsa el a folyamatot.
Biztosítási kártya
Kérjük csatolja biztosítási kártyája másolatát időpontkéréskor, és hozza el az első látogatásakor, és másolatát csatoljuk az orvosi dokumentációjához, így nem kell újra magával hoznia.
Hitelkártya engedélyezés
A közvetlen számlázáshoz recepciónkon fizetési garancia nyomtatvány kitöltése szükséges. Az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük.
Igénylőlap aláírása
Látogatása után az aláírt igénylőlapot benyújtjuk a biztosítójához, hogy a számlát közvetlenül velük rendezzük.
Kérjük tekintse át az alábbi feltételeket:
- Kérjük, győződjön meg arról, lehetséges-e a közvetlen számlázás az Ön egyedi biztosítási feltételeinek megfelelően.
- A biztosítási kötvénye által nem fedezett szolgáltatások, ill. önrész kifizetése az Ön felelőssége.
- Ha a biztosító társaság elutasítja a kártérítési igényt, a költségeket önnek kell fedeznie. Ezért van szükségünk fizetési garanciára számlája fedezetének biztosítására.
- Bár számos társaság biztosítását elfogadjuk, kérjük, ellenőrizze, hogy szerződésben állunk-e az Ön biztosítójával.
Ha biztosítási kötvénye nem tartalmazza a közvetlen számlázást, akkor az orvosi költségeket előzetesen ki kell fizetnie, majd visszatérítési kérelmet kell benyújtania a biztosítótársasághoz. Mi segítséget nyújtunk, és egyszerűvé tesszük e folyamatot az Ön számára. A szükséges számlákat angol nyelven és a biztosítótársaságok által előírt formátumban állítjuk ki, így a visszatérítési folyamat gördülékenyebbé válik.
Közvetlen számlázás Telemedicina konzultáció esetén
Meglévő pácienseink Telemedicina útján történő konzultációit közvetlenül a biztosítótársaságuk felé tudjuk kiszámlázni, ha a biztosítási szerződésük fedezetet nyújt ezekre, és az adatok naprakészek.
Kövesse az alábbi lépéseket:
- Foglaljon időpontot Telemedicina oldalunkon.
- Időpontja visszaigazolása után küldünk Önnek egy igénylőlapot.
- Kérjük töltse ki az igénylőlapot és küldje vissza nekünk az időpontot megelőzően.
- Számláját közvetlenül a biztosítóval rendezzük.
Biztosítási partnereink
Több mint 110 magánbiztosítóval állunk kapcsolatban, hogy Ön egyszerűen rendezhesse egészségügyi költségeit.
Ha nem állunk szerződésben az Ön biztosítójával, akkor fizetési garanciát kérünk, így tudjuk biztosítani az Ön számára a zökkenőmentes és problémamentes folyamatot.
Kérdése van?
Ha bármilyen kérdése lenne közvetlen számlázási szolgáltatásunkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal biztosítási menedzserünkhöz, Varga Ilanához, aki szívesen segít Önnek. E-mail: ilana@firstmedcenter.com.
Általános kérdésekben vegye fel velünk a kapcsolatot a phonenurse@firstmedcenters.com e-mail címen.
Kapcsolatfelvétel: időpontkérés és érdeklődés
Kérjük, töltse ki az összes kötelező mezőt, NE HASZNÁLJON CSUPA NAGYBETŰT. Az űrlap elküldése után egy megerősítő oldal vagy üzenet jelenik meg, és egy e-mailt is kap. Ha az űrlap elküldése után nem kap visszaigazolást, nézze át az űrlapot, hogy minden mezőt helyesen kitöltött-e.
"*" a kötelező mezőket jelöli