Gondoskodjon az egészségéről, ne az orvosi számlákról!
Vegye igénybe közvetlen számlázási szolgáltatásunkat magán-egészségbiztosításával.
A FirstMed közvetlen számlázási szolgáltatása a biztosítók felé kényelmes módot kínál a magán-egészségbiztosítással rendelkezők számára egészségügyi számlájuk rendezésére. Egyszerűsíti a fizetési folyamatot, azzal, hogy klinikánkon felmerülő orvosi költségeit közvetlenül az Ön biztosítótársaságával rendezzük bonyolult papírmunka vagy hosszadalmas visszatérítési folyamat nélkül.
Látogatása után segítséget nyújtunk Önnek a szükséges biztosítási igénylőlapok kitöltéséhez, és elküldjük azokat a biztosítójának. A fizetési ügyintézést ezután mi intézzük közvetlenül a biztosítótársasággal, így egyszerű folyamatot garantálunk az Ön számára.
Ezzel időt takarít meg, és segít kihasználni a magán-egészségbiztosítása nyújtotta előnyöket.
Hogyan működik a közvetlen számlázás a biztosító felé?
Kövesse ezeket az egyszerű lépéseket a közvetlen számlázási folyamat egyszerűsítése érdekében:
Regisztráció
Kattintson ide az oldal alján található gyors regisztrációs űrlap kitöltéséhez, mellyel elindíthatja a folyamatot.
Biztosítási kártya
Kérjük hozza el biztosítási kártyáját az első látogatásakor, és másolatát csatoljuk az orvosi dokumentációjához, így nem kell újra magával hoznia.
Hitelkártya engedélyezés
A közvetlen számlázáshoz a biztosító felé hitelkártya-engedélyezési űrlap szükséges. A nyomtatványt a recepción kapja meg, és az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük.
Írja alá az igénylőlapot
Látogatása után az aláírt igénylőlapot benyújtjuk a biztosítójához, hogy a számlát közvetlenül velük rendezzük.
Kérjük vegye figyelembe az alábbi feltételeket a közvetlen számlázás igénybevételéhez:
- Kérjük, győződjön meg arról, lehetséges-e a közvetlen számlázás az Ön egyedi biztosítási feltételeinek megfelelően.
- A biztosítási kötvénye által nem fedezett szolgáltatások, ill. önrész kifizetése az Ön felelőssége.
- Ha a biztosító társaság elutasítja a kártérítési igényt, a költségeket önnek kell fedeznie. Ezért szükségünk lehet fizetési garanciára számlája fedezetének biztosítására.
- Bár számos társaság biztosítását elfogadjuk, kérjük, ellenőrizze, hogy szerződésben állunk-e az Ön biztosítójával.
Ha az Ön biztosítási kötvénye nem tartalmazza a közvetlen számlázást, akkor az orvosi költségeket előzetesen ki kell fizetnie, majd visszatérítési kérelmet kell benyújtania a biztosítótársasághoz. Mi segíthetünk leegyszerűsíteni ezt a folyamatot az Ön számára. A szükséges számlákat angol nyelven és a biztosítótársaságok által előírt formátumban biztosítjuk, így a visszatérítési folyamat gördülékenyebbé válik az Ön számára.
Közvetlen számlázás Telemedicina konzultáció esetén
Meglévő pácienseink Telemedicina útján történő konzultációit közvetlenül a biztosítótársaságuk felé tudjuk kiszámlázni, ha a biztosítási szerződésük fedezetet nyújt ezekre, és az adatok naprakészek.
Kövesse az alábbi lépéseket:
- Foglaljon időpontot Telemedicina oldalunkon.
- Időpontja visszaigazolása után küldünk Önnek egy igénylőlapot.
- Kérjük töltse ki az igénylőlapot és küldje vissza nekünk az időpontot megelőzően.
- Számláját közvetlenül a biztosítóval rendezzük.
Biztosítási partnereink
Több mint 110 magánbiztosítóval állunk kapcsolatban, hogy Ön egyszerűen rendezhesse egészségügyi költségeit.
Ha nem állunk szerződésben az Ön biztosítójával, akkor fizetési garanciát kérünk, így tudjuk biztosítani az Ön számára a zökkenőmentes és problémamentes folyamatot.
Kérdése van?
Ha bármilyen kérdése lenne közvetlen számlázási szolgáltatásunkkal kapcsolatban, forduljon bizalommal elkötelezett biztosítási menedzserünkhöz, Varga Ilanához, aki szívesen segít Önnek. E-mail: ilana@firstmedcenter.com.
Regisztráció
Közvetlen számlázás a biztosító felé - regisztráció
Töltse ki az alábbi előregisztrációs űrlapunkat, és vegye igénybe közvetlen biztosítási szolgáltatásunkat vizsgálati költségének fedezésére.